دو میلیون خانوار اجارهنشین در کشور به دلیل «درآمد پایین» و «هزینه بالای مسکن» به زیر خط فقر سقوط کردهاند؛ وضعیتی که نهتنها امکان پسانداز برای خانهدار شدن را از آنها گرفته، بلکه باعث شده ...
سخنگوی دولت از افزایش بودجه تسهیلات ودیعه مسکن مستاجران از ۸۰ همت به ۲۰۰ همت خبر داد؛ این تسهیلات برای دهکهای اول تا سوم بهصورت قرضالحسنه پرداخت میشود.
درحالی پیمانکاران مسکن شهرهای جدید از عدم همراهی برخی شرکتهای عمران گلایه دارند که معاون وزیر راه بر تسریع فروش املاک برای تسویه این مطالبات خبر داد.
دیدگاههای تریدرها